اسطوره بایرن‌مونیخ و یکی از مدیران این باشگاه به اعتراضات گسترده بازیکنان و اتحادیه‌ها به تعداد بالای مسابقات واکنش نشان داد.

رومنیگه

به گزارش همشهری‌آنلاین، کارل هاینس رومنیگه، اسطوره بایرن‌مونیخ و یکی از مدیران این باشگاه در واکنش به اعتراضات گسترده بازیکنان و اتحادیه‌ها به تعداد بالای مسابقات، توپ را به زمین خود آنها انداخت و گفت طمع بازیکنان دلیل اصلی این همه مسابقه است. رومنیگه گفت: «خود بازیکنان و مدیر برنامه‌هایشان به این دام افتاده‌اند.

آنها درآمد بیشتری از باشگاه‌ها طلب کردند و این پول از کجا می‌آید؟ آفرین! از طریق بازی‌های بیشتر! برخی باشگاه‌ها مالک دارند و به درآمد خارج از فوتبال وصل هستند. بقیه باشگاه‌ها چاره‌ای ندارند جز اینکه درآمد خود را بالا ببرند. اگر قرار باشد تعداد مسابقات کاهش یابد، خود بازیکنان هم باید پیشقدم شوند و حقوقشان را کاهش دهند.

باید به دور از احساسات با مسئولان مربوطه در این مورد صحبت کنیم تا یک مکانیسم صحیح برای تقویم زمانی منطقی ایجاد شود.» باشگاه‌ها با تعداد مسابقات ملی مشکل دارند، چون حقوق بازیکنان از باشگاه تامین می‌شود و آنها مجبور می‌شوند برای یوفا و فیفا تن به بازی‌های ملی فرسایشی بدهند.

کد خبر 892374
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha